DiGi iPhone 4 Life

10:20 4 Comments A+ a-


Oleh kerana terlalu risau tidak dapat memenangi DiGi iPhone, pemilik Blog Rafhan phenomena akhirnya telah berjumpa dengan CEO Apple untuk mendapatkan iPhone secara percuma. Berikut adalah perbualan Rafhan dan Steve Job.

Rafhan     :  Hi Steve, busy ke? Hang tengah buat ape?

Steve Job:  Aku kan CEO, mestilah busy. Ni tengah promote product terbaru Apple Inc. Kau ni pasal apa    datang jumpa aku x buat appoinment?

Rafhan    : Sory la steve, aku sebenarnya takut x dapat menang DiGi iPhone. Ingat nak mintak kat Hang, kot2 ade lebih iPhone. Boleh ka? 




Steve    : Ape ko ingat ni company bapak ko yg punye? Suke2 je nak mintak. Bankrupt la company mcm ni.

Rafhan    : Aku mintak elok2 kan.. Kalau aku curi, baru hang tau. Xpela kalau x boleh tolong. Menyesal datang sini jumpe kau, buat rugi duit beli tiket kapal terbang je..

Steve      : Itu pun nak merajuk, klu ko nak iPhone aku xdapek nak tolong la. Tapi klu ko nak microPhone,      
memang banyak.

Rafhan    : Malas la layan ko steve, habis boras jer.. lbey baik aku balik kampung tanam jagong!!!  

4 comments

Write comments
-sollehahn-
AUTHOR
1 October 2010 at 02:21 delete

rmai gak msuk contest nih...gud luck ah..

Reply
avatar
zmah
AUTHOR
1 October 2010 at 07:26 delete

Nak masuk tapi tak berapa cukup masa...kalau ada yang menang tak hadiah tu..pas pd akak tau!

Reply
avatar