Awak Nak Tahu Tak?

16:47 4 Comments A+ a-

Awak nak tahu tak? Sebenarnya, saya tak tegur awak, bukan sebab saya sombong. Tapi setiap kali saya nampak awak ada dekat dengan saya, lidah saya jadi kelu.

Awak nak tahu tak? Sebenarnya bukan senang saya nak jatuh hati dengan perempuan. Saya juga sangat "allergic" dengan perempuan. Tapi entah kenapa bila jumpa awak penyakit allergic tu terus hilang.

Awak nak tahu tak? Sebenarnya saya selalu curi pandang awak dari jauh. Selalu jugak saya stalker facebook awak. Tapi saya tak berani nak "add as friend", sebab saya tahu awak tak akan "approve" sebagai friend awak.

Awak nak tahu tak? Saya tahu yang awak layan saya lebih kurang jer. Tapi saya tak kisah. Asalkan dapat dengar suara awak, itu dah cukup buat hati saya senang.


Awak nak tahu tak ?  Saya tak tahu apa-apa pasal cinta. Tapi saya selalu harap, suatu hari nanti saya dapat bertemu dengan orang yang cinta dan sayangkan saya.


Saya tak tahu, sama ada awak tahu ke tak. Tapi apa yang saya tahu saya dah lama suka kat awak. Boleh tak saya suka kat awak?

4 comments

Write comments
chibiehazs
AUTHOR
22 April 2011 at 20:36 delete

gimme 5..
yeh.. same la situasi kita..
ngee~~

Reply
avatar
amirah
AUTHOR
22 April 2011 at 23:25 delete

weyh apa tunggu lagi, g merisik trus r.hihi

p/s: sweet gak eh ko ni XD

Reply
avatar
Radin87
AUTHOR
23 April 2011 at 00:00 delete

Ada perkara yang perlu kita luahkan baru ia difahami. Hehe.. Kalau dh suka bagitau jer.
(^_^)

Reply
avatar