Mampukah Malaysia Tewaskan Bahrain ?

00:45 1 Comments A+ a-


Setelah tewas kepada Syria 2-0, Skuad olimpik Malaysia akan melayan kunjungan Skuad Olimpik Bahrain di Stadium Nasional Bukit Jalil pada ahad ini. Memang perlawanan ini, sangat ditunggu-tunggu oleh peminat bolasepak tanah air untuk melihat anak buah Ong Kim Swe meraih mata pertama pada pusingan kelayakan olimpik ini. 

Mungkin kekalahan 2-0 ke atas syria boleh dimaafkan oleh peminat bolasepak Malaysia kerana Skuad Olimpik kita agak keletihan selepas jadual ketat perlawanan bola sepak sukan sea di Indonesia di mana malaysia berjaya mempertahankan pingat emas yang dimenangi 2 tahun lepas.

Di harapkan agar pasukan Malaysia mampu mempamerkan aksi terbaik ditambah pula dengan kemasukan Syahrul Azwari Ibrahim, Izzaq Faris Ramlan dan Wan Zaharulnizam Zakaria yang telah bersedia diturunkan pada aksi Ahad ini.

Sama-samalah kita mendoakan kejayaan skuad olimpik negara. Memang satu pencapaian yang boleh dibanggakan kalau skuad kita layak ke Olimpik London, sebab dalam bola sepak tiada yang mustahil.Kalau pasukan Senegal pun boleh pergi sampai suku akhir kat World Cup 2002, kita pun x mustahil boleh masuk olimpik. Insyaallah...

1 comments:

Write comments
Raidenovich
AUTHOR
25 November 2011 at 00:56 delete

Kalau Fakhri Shaarani main cantik,boleh kot.

Reply
avatar