Isu Rita Rudaini Bercerai Paling Menjadi Tumpuan

13:34 1 Comments A+ a-


Isu Penceraian Rita Rudaini Mokhtar dan Aidil Zafuan Abdul Razak, nampaknya telah mencuri perhatian peminat sukan dan hiburan tanah air, apabila banyak keyword searh ke blog aku dengan kata carian "rita rudaini". Rita Rudaini yang merupakan seorang pelakon, telah mendirikan rumah tangga dengan aidil zafuan, pemain bola sepak kebangsaan  melalui satu perkahwinan kontroversi dan dikurniakan dua orang anak, Airit Rafqa Arjuna dan Airit Rayyan Rizqin. Aidil sudah pun memfailkan permohanan cerai di mahkamah syariah, dan  memberitahu kepada rita tentang permohonan cerainya hanya melalui SMS. 

Dashat jugak ya, isu penceraian Rita dan Aidil ni. Kalah berita gempa bumi kat acheh tu. Tapi pelik jugak ya, kenapa ada lelaki yang sanggup cerai isteri guna SMS. Kalau melamar awek, boleh guna ayat bunga-bunga " Sudikah awak menemani hidup saya la, bla, bla....." Kalau nak ceraikan pun, buat la dengan tertib. At least, bagi la penghormatan sikit kat perempuan yang pernah lahir kan zuriat dari benih awak tu.

Oklah, selain isu rita dan aidil. Isu  gempa bumi di acheh,  kemenangan Tasha Shila di taja dan twitter zed zaidi turut menjadi isu paling popular pada minggu ini.

p/s: serius penat minggu ni. Dengan test berlambak2 dan final project yang masih belum siap. Alhamdulillah, hilang stress sekejap lepas dapat update blog.

1 comments:

Write comments
Rozuan Ismail
AUTHOR
13 April 2012 at 19:50 delete

harap anak2 nanti tak terabai lah ye

Reply
avatar