Great Grand Dinner FKEE 2013

19:23 0 Comments A+ a-

Sejak tamat pengajian di universiti, aku sudah lama tidak berjumpa rakan2 seperjuangan di universiti . Baru-baru ini aku telah menghadiri  majlis makan malam fakulti kejuruteraan elektrik UMP atau Great Grand Dinner FKEE 2013 @ Zenith Hotel Kuantan. Aku Share kan beberapa gambar yang sempat di ambil bersama rakan2.


Bersama rakan sekuliyah, dari kiri, Qusy, aku, pa' an, wong dan pak din. 

Bersama adik2 junior FKEE. Junior ke?

Di meja makan. Tapi makanan untuk dinner kali ni x best sangat sebab menu sikit. Mungkin sebab buat konsep table serve. Rasa kalau buat konsep buffet lagi ok kot sebab cost down dan boleh increase menu (macam dinner tahun lepas)


Bersama Nasrul Hazim yang sering menjadi mangsa buli aku suatu ketika dahulu. Jangan marah yer Nas. Aku melawak je dulu tu... Haha.

Bersama pojie, selepas majlis penaman calon Dun kuala pahang.

Apa yang aku boleh katakan, dinner alumnai bersama pelajar fakulti adalah platform terbaik untuk berjumpa kembali rakan-rakan lama dan memberi pendedahan kepada pelajar baru untuk mengenali senior2 yang telah  berada di alam pekerjaan. ini akan meningkatkan dan memperkenalkan networking peluang pekerjaan kepada mereka.




Lepas dinner bagai, esoknyer lepas gian mandi kat air terjun Pancing dengan kawan2. 

Ok lah, Sekian sahaja. Salam.