Tok Belagak Menyontot Atau Tersontot?

04:26 1 Comments A+ a-

DEPB Tersontot? Saya dah 6 bulan x dapat pulangan melalui Program ETA yang dianjurkan oleh Darul Emas Perak Berhad ni. Ada yang mengatakan Tok Belagak disontot, menyontot la, tak tahu la mana betul. Saya dah cuba minta no telefon Tok Belagak atau pekerja Tok Belagak melalui Wakalah Kak Ju Ain, (Restu Damai Global) tapi xda respon. Entah apa yang wakalah ni takut sangat nak bagi no Tok Belagak. Mungkin Risau program BKDT (barang kemas dapat terus) terganggu. Saya berharap, jika tok belagak membaca tulisan saya ini, agar dapat membayar hutang saya dengan segera kerana saya amat memerlukan wang tersebut untuk menyertai kursus elektrik profesional.

Saya boleh dihubungi melalui email rafhan86@gmail.com atau melalui wakalah Ju Ain (Restu Damai).

Berikut merupakan salinan Letter of Intend dari DEPB. Kalau baca kandungan surat, sekadar DEPB nak protect diri sendiri dari dikenakan tindakan oleh customer. Yang berakal je boleh fikir bende ni kan, Yang taksub sangat memang dah kelaot lah...


pembayaran balik tok belagak

GCP


1 comments:

Write comments
Anuar H.s
AUTHOR
2 September 2019 at 11:58 delete

Salam.. apa cerita juraidah binti jorait @ ju ain ni? Dia htg sy rm34,800.00 tak bayar sampai sekarang.

Reply
avatar