Cara Pantas Untuk Menaikkan Ranking Alexa Blog Anda

05:20 1 Comments A+ a-

Berikut disenaraikan 3 cara terpantas untuk menaikkan ranking alexa blog anda. Cara ini belum pernah didedahkan oleh mana-mana blogger sebelum ini. Selamat mencuba.


1. Menonton kesemua perlawanan Liga Perdana Inggeris (EPL) yang melibatkan Manchester United. Sebab ape pulek  kena buat macam ni???

Dengan menonton perlawanan Manchester United, Pak Cik Alex Ferguson akan lebih bersemangat memberikan arahan kepada anak-anak buahnya sewaktu beraksi di padang. So, secara automatik ranking Manchester United dan blog korang akan meningkat naik.


2.  Menyemak Ranking terkini skuad Bola Sepak negara di laman web FIFA. 
Dengan menyemak kedudukan terkini skuad bolasepak negara, secara automatiknya anda akan memotivasikan blog anda untuk berada di ranking yang lebih tinggi.


3. Singgah ke blog Alexa Yussida sambil membaca cerita-cerita yang best di situ.

Anda boleh membuat blogwalking di blog ini. Dengan cara ini, ranking blog anda & Alexa yussida akan lebih meningkat naik, walaupun pada hakikatnya alexa yussida tiada kena mengena dengan ranking alexa. 

p/s: penulis tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kecedaraan emosi setelah membaca entry ini. Segala kesulitan amatlah dikesali.. Jangan maree.. hehe..

1 comments:

Write comments
alexa yussida
AUTHOR
27 April 2011 at 23:09 delete

hahaha..ade plak mcam tuh..tp nak tgk smua game man uni mmg tak dapat la..maybe saya akn tgk masa final CL nanti..keke

Reply
avatar